Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zkušenosti s prodejci, vyřizování reklamací, servis atd.
#8
Hezké, je vidět, že u nás v té malé zemičkce doopravdy stále nevymřela správná povaha vyje**t s lidmi. Ať jde o prodejce, kteří se hodnosí 15 lety spokojenosti zákazníků, tak i začínající prodejce.
Zajetému prodejci k///.cz celá léta procházela tyto praktika, momentálně již je taková doba, kdy to nemá tolik zapotřebí a zboží dorazí již tak jak má... /také tím, že poptávka po kuších je enormní a zajímá se o to více a více lidí/.

Ať se vrátím k tématu reklamace zboží a vyřízení reklamace ... do mé sbírky se mi povedlo sehnat velmi, ale velmi levně na black friday kuši Horton Legend UltraLite přímo od TenPoit. Kuše po zakoupení nejprve cestovala na Floridu ke známé a pak na mou adresu...
Po rozbalení pecka, krásně zabalená a na první pohled vše tak jak mělo být. Po sestavení jsem ale zjistil, že kuše je osazena optikou bez přísvitu a 1 šíp je zlomený. Ten den rychlej email rovnou do TenPointu - číslo objednávky, fotky jiné optiky a zalomeného šípu - říkal si že se toho nikdo od nich nevšimne či padnu do spamu. Obratem mi od vedení TP přišel email, že se moc omlouvají a prověří situaci ... za 2 dny mi pípla zpráva od známé na Floridě ... máš u nás zase další balík posílám ti ho k tobě ... čekal jsem pouze nějakou reklamní čepici a pár letáků - v krabici jsem ale našel novou již správnou optiku se světelným křížěm a nový balíček se 6 šípy + lístek ať si chybnou novou optiku nechám jako omluvné a přejí hodně zdaruTP.

Docela mi mrzí, že takto nefungují prodejci u nás - bohužel, vemu to i z druhé strany lidé u nás by našli skulinu jak to zneužívat a odrbávat prodejce - začarovaný kruh.


Přiložené soubory Miniatury
       
Odpovědět


Příspěvků v tématu
RE: Zkušenosti s prodejci, vyřizování reklamací, servis atd. - od Jeník - 08-01-2018, 10:58 AM

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)