Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zkušenosti s prodejci, vyřizování reklamací, servis atd.
#11
Pozitívna skúsenosť arrowinapple.de obrátil som sa na nich s rovnakou žiadosťou ako na supru.cz , naťahovacie lanko k acudraw Tenpoint odpoved prišla  pol hodine, lanko je momentálne už doma, navyše úplne zadarmo Wink
Odpovědět
#12
spitamen pochybujem už mám s nim rovnakú skúsenosť s pred pár mesiacov,tak isto som niečo chcel a bez komunikácie  Huh
Odpovědět
#13
Supra to má totálně na háku ...psal jsem tam 2x a nic .. po skoro 3 týdnech mi bylo odpovězeno až bude ATA, tak možná budou ... po odepsání kdy tedy mohu čekat mi bylo odpovězeno najděte si to na netu ... takže jsem si objednal v USA a to jsem měl zájem o gumu která je na trhu léta ...

arrowinapple.de - velmi dorbá komunikace, rychlé jednán, zaslání i bez toho, že by někdo z nich měl finance na účtě a to jsem byl pro ně nový zákazník a to ještě platba odcházela od nás...když už jsem měl HHA doma tak jsem převáděl peníze ...
bylo mi nabídnuta optika za nápůjčku na otestování a vrácení zpět ... doopravdy jiný LEVEL ...
Odpovědět
#14
Velmi dobrá zkušenost s bogensportwelt.de . Objednán Bear Superkodiak 64" black fenolic. Čekal jsem asi 4 měsíce. Již při vybalení z krabice - odlupující se lak na madle, při napnutí tětivy byla ramena v max. ohbí poněkud asymetrická a v tomto ohbí po pár výstřelech začal praskat lak. Celkově bych řekl zmetek a kluci američtí si asi řekli - to hodíme za moře, tam to nikdo řešit nebude. Bude. Reklamoval jsem. Okamžitě odepsali, že přeposlali reklamaci do Ameriky a za dva dny psali, že mám luk poslat, že mi pošlou nový. Musí teda docestovat zase z Ameriky, a že to tedy chvíli potrvá, ale budou urgovat. Nový luk (již naprosto perfektní) došel asi za měsíc. Vše samozřejmě na náklady prodejce. V každém mailu se mi 10x omluvili za problémy, které mi vznikly. Takhle si představuju přístup k zákazníkovi.
Odpovědět
#15
Došlo něco navíc ... ?
Odpovědět
#16
Už skoro dva roky nakupuju na Kuse.cz a zatím bez problemu.  Všechno co potřebuju ma vždycky skladem a v pokud to pošťák nespacká, tak druhý den už mam věci doma. Dobře mi vždycky poradil tož nemam co vytýkat
Odpovědět
#17
(11-01-2019, 05:29 AM)lumir drapal Napsal(a): Už skoro dva roky nakupuju na Kuse.cz a zatím bez problemu.  Všechno co potřebuju ma vždycky skladem a v pokud to pošťák nespacká, tak druhý den už mam věci doma. Dobře mi vždycky poradil tož nemam co vytýkat

Mohu potvrdit, nikdy se mi nestalo že by nabízené zboží nebylo skladem a vždy do druhého dne bylo doma. Nevím jak to dělají, já když pošlu pohled tak mezi okresy jde týden. Big Grin
Odpovědět
#18
(07-29-2018, 08:08 PM)KOŘEN Napsal(a): Zakládám vlákno, kam bychom mohli psát zkušenosti jak ty dobré, tak ty špatné, které máme ať už s našimi nebo cizími prodejci, servisáky atd.
 

Hned ze začátku začnu velmi negativní zkušeností s eshopem epuskohled.cz

Objednal jsem si u nich kuši Mission SUB-1 v černém provedení a bez příslušenství (objednával jsem v ČR, aby případné reklamace probíhaly jednodušeji – to jsem ještě nevěděl, co mě čeká). Po objednání jsem byl telefonicky kontaktován, nejspíš majitelem, že objednávka sedí a že mohu zaplatit danou částku na účet. Obratem jsem poslal peníze. Druhý den opět telefonát, kdy se mi pan prodejce omlouval, že danou variantu bohužel nedrží centrální sklad skladem, drží pouze verzi v kamufláži bez příslušenství nebo černou variantu s příslušenstvím. Černá bez příslušenství by se musela objednat a doba dodání by byla cca 8 týdnů. Nechal jsem si tedy víkend na rozmyšlenou a po víkendu zavolal zpět do obchodu, jestli dostanu nějakou slevu, když si objednám černou variantu i s příslušenstvím. Do telefonu se po chvilce odmlky ozvalo: „Ano, není to nastavené na krev, dejte mi chvilku čas a já se Vám ozvu s nabídkou.“. Za mne spokojenost. Druhý den telefonát, že po propočtu a odečtení DPH mám zaslat na účet ještě doplatek 9000 Kč. Vyvalil jsem oči a ihned jsem se ohradil, že na internetu má aktuální cenu 5883 Kč za příslušenství. Pan prodejce byl překvapen více než já. Dal jsem mu tedy čas na nadechnutí a více než slušně jsem mu vysvětlil, že si tedy radši počkám 8 týdnů na kuši bez příslušenství. Z telefonu se ozvalo velmi rozhořčeně: „Ale já jsem to už objednal!“ já se ohradil tím, že mé svolení k tomu ale nedostal. Po chvíli handrkování mi bylo znechuceně oznámeno, že si to příslušenství teda prodá sám… Souhlasil jsem.

Po asi deseti dnech mi dorazil balík domů. Velká krabice, otevřu ji a v tom kuše zamotaná do bublinky – oukej, kuše cestu přežila, tak coby ne. Po rozmotání bublinky na mě však čekalo překvapení. Kuše od výrobce přichází vždycky se zaháknutým natahovákem, jenž má jednu rukojeť oranžovou a druhou černou. Ta oranžová patří vždy na pravou stranu, kvůli správnému nabíjení. Natahovák byl ale dán obráceně – to by ani tak nevadilo jak to, že každá nová kuše má přelepenou tětivu na railu oranžovou nálepkou, na které je napsáno, že si zákazník musí prvně přečíst manuál atd. a také to zobrazuje to, že s kuší ještě nikdy nebylo vystřeleno. Tato nálepka samozřejmě chyběla. Nu což, omrkl jsem kuši a vše se zdálo být v pořádku. Prodejce si holt chtěl vyzkoušet kuši, tak jsem nad tím mávl rukou. Jdu prohrabávat krabici, abych našel manuál ke kuši, kšiltovky, nálepky a podobný věci, které jsou v balíku s kuší i „bez příslušenství“. Nikde nic. Kontaktuji tedy prodejce a informuji ho o stavu. Bez omluvy mi bylo stroze řečeno, že to pošle – cituji: „Jestli to najdu.“.
 
Namontuji HHA, Vortexa a jdu střílet – pecka. Druhý den opět, jdu měřit hlasitost kuše a najednou výstřel – větší rána, šíp 10 cm pod záměrným křížem a tětiva dole. Omrknu kuši – ramena OK, ale kladky zohnuté asi o 4 mm. Přemýšlím, co jsem udělal špatně a už to vidím – šíp má vzadu natržené dvě horní letky. Tětiva se přesmekla přes plochý končík a vystřelila šíp za letky = částečný dryfire. Volám to prodejci a je mi oznámeno, že to mám poslat zpět, že se na to mrkne. Další den mi dorazí slíbený manuál a koukám do něj – nu ano, Mission doporučuje používat pouze půlměsícové končíky. Přesně jak jsem řekl.
 
Po odeslání kuše zpět k prodejci se nic nedělo. Musel jsem druhý den po obdržení zásilky volat a dotázat se, jestli balík převzali. Prý ano – že prý jde na stůl k technikovi… Za dva dny je mi nabídnuto, že mi kladky vyrovnají v lisu – nesouhlasím – je to hliník a ten se opět ohne. Zvlášt když byla zdeformovaná i drážka pro tětivu. Pár dní klid a opět telefonát, že se reklamace zamítá, že to je jasný Dryfire, že  to leží teď ještě jednomu servisákovi v Německu na stole a právě s ním dotelefonoval. Oponuji, že dryfire s tou kuší nelze provést, spoušťový mechanizmus to neumožňuje. Po chvíli dohadování, je mi nabídnuto, že mi za 2500 Kč vymění kladky, tětivu a lanoví za nové – odsouhlasím to a pošlu peníze na účet. Informuji zpět prodejce, že by měl mít peníze na účtu – opět se divil, prý se ale špatně vyjádřil, ale že těch 2500 Kč bylo myšleno jen za tětivu a lanoví. Kladky jsou pak za 85 EUR/kus. Tak mu už ráznějším tónem říkám, že je to už podruhé co udělal něco bez mého svolení a že ať mi vrátí peníze a pošle kuši zpět, že si to zařídím sám. Z telefonu se ozve: „už je to ale namontované na kuši!“ – tak mu říkám, ať to sundá a pošle to zpět – odmítá a navrhuje, že mi tam teda dá ty nové kladky a pošle mi to zpět. (takže proč mi to vlastně navrhuje, že mi to za 2500 Kč udělá, když už to je udělané). Po pár dnech telefon, že už je kuše na cestě ke mně domů, že tam mám ty nové kladky, že za to musel dát těch 170 EUR, takže by byl rád, až to zkontroluji, kdybych mu něco poslal… Doma další den otevřu balík a spadne mi brada. Tětiva i lanoví jsou sprostě umotány někde v šopě na koleně. Jejich kvalita i vzhled je otřesná. Nejedná se vůbec o originál. A kladky? Kladky byly pouze „vyrovnané“ na lisu. Ale stále byly zdeformované a co navíc, černý elox je na pár místech odřen….
 
Volám tedy prodejci, kolik mu mám poslat peněz. Prý teda symbolických 1000 Kč. To už jsem nevydržel a ohradil se a všechno mu vysypal. 
Případ jde momentálně trochu dále – nehodlám nechat takhle šidit a okrádat další slušné lidi. Do posledního telefonátu/emailu jsem jednal vždy ve vší slušnosti a jakékoliv problémy jsem se snažil vždy řešit v poklidu.
 
Co se kuše týče, oslovil jsem výrobce, popsal jsem mu problém a situaci, po pár dnech se mi ozval, že je mu to velmi líto a že mi dá kontakt na člověka v jednom Evropském eshpu se zbraněmi, se kterým pravidelně obchoduje. S daným člověkem jsem se spojil, znovu všecko vysvětlil, a po pár emailech mi přišel email, že Mission/Mathews uznali tuto nehezkou situaci jako reklamaci a posílají mi nové kladky, ramena, tětivu a lanoví jako „one time favor“. Momentálně jsou na cestě do ČR. Co dodat...
 
Takže abych to shrnul:
1)     Na eshopu epuskohled.cz nabízí prodejce zboží za cenu nižší, než doopravdy je, a kterou následně chce doplatit – což dle zákona nemůže.
2)     Eshop epuskohled.cz dodává zákazníkovi nekompletní a co hůř použité zboží, které vydává za nové – opět porušení zákonu.
3)     Eshop epuskohled.cz klame zákazníka při posuzování poškozené věci. Jako důvod poškození uvádí něco, co s danou zbraní nelze provést. Tvrdit může – ale posouzení třetí stranou, soudním znalcem, by více než jasně prokázalo opak.
4)     Eshop epuskohled.cz si chce nechat zaplatit za servis a náhradní díly dopředu, po připsání částky na účet však změní své rozhodnutí a chce další peníze a připsané peníze již nehodlá vrátit zpět – porušení zákona.
5)     Eshop epuskohled.cz vydává plagiát za originál (tětiva a lanoví) – porušení zákona.
6)     Eshop epuskohled.cz požaduje peníze za údajně novou věc, která však byla pouze „opravena“ lépe řečeno „sprasena“.
Stejná zkušenost
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)