Fórum - Lukostřelec.cz

Úplná verze: Jaké šípy pořídit?
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4
Ahoj, jsem začátečník s reflexnim lukem Ragim Matrix, výška 68´´, nápřah 28-32lbs. Tak se jdu zeptat jaké šípy by jste doporučili? Jsem hlavně za dřevěné, ale pokud by neměli vydržet moji začátečnickou střelbu, tak klidně i jiné Smile  Díky za odpověď
Už zase ty? Smile. Je důležité, na kolik palců taháš ty? Potom se dá poradit lépe. Jinak šípy 800 -1000 v délce kolem 30" budou OK. Jako začátečník moc rozdíl nepoznáš. Dřevákům se vyhni obloukem. To už je vyšší dívčí a dávat je do reflexu je stejně hloupost. Ty patří do longbow, horsebow či jiného primitiva (rozuměj primitivní luk). Ideální jsou z karbonu či hliníku. Velmi slušné karbonové stojí cca 160 Kč a vydrží velmi, velmi špatné zacházení.
(10-04-2017, 12:05 PM)Pistolník Napsal(a): [ -> ]Už zase ty? Smile.  Je důležité, na kolik palců taháš ty? Potom se dá poradit lépe. Jinak šípy 800 -1000 v délce kolem 30" budou OK. Jako začátečník moc rozdíl nepoznáš.  Dřevákům se vyhni obloukem. To už je vyšší dívčí a dávat je do reflexu je stejně hloupost. Ty patří do longbow, horsebow či jiného primitiva (rozuměj primitivní luk). Ideální jsou z karbonu či hliníku. Velmi slušné karbonové stojí cca 160 Kč a vydrží velmi, velmi špatné zacházení.

Jo už zase já, sem hold nadšenec co prd umí :Big Grin no po najítí návodu jak změřit a přepočtu na palce na mě vylezlo číslo 28´´  koukám na karbonové šípy, no nejlevnější co sem našla je za 5Eur kus, ale ty nemají spin mezi 800-1000 --- ale 750 nebo 1150. Takže... kam chodíš nakupovat? :Big Grin
Tak třeba tyhle jsou na začátek naprosto dostačující:
http://freebow.cz/karbonove-sipy/539-sip...letky.html
Tento se taky dá:
http://freebow.cz/karbonove-sipy/348-sip...vatar.html
Prodejce je namátkou, podobné mají všichni. Na Slovensku nevím.
Třeba tady Smile
http://www.luk.sk/sipy_a_prislusenstvo_s...e_sipy.htm