04-27-2017, 11:10 AM
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04-27-2017, 03:25 PM uživatelem DanM.)
To Kořen: Díky moc!
Myslím, že zavedení výrobci se snaží držet svůj směr a svůj styl. A vzhledem k tomu, že jim vše funguje, lidé jsou spokojení, značku kupují a jsou v tom nemalé peníze, jde spíše o evoluce než revoluce.
Riziko a ztráty způsobené jakoukoliv významnější změnou, kterou by zákazníci nemuseli akceptovat je příliš velké. Je to stejné jako u produktů, které samy tvoří trade mark, ať už je to láhev od Coca Coly nebo profil Porsche 911... Sám vidíš, jak postupují výrobci jako je Ten Point. TP je hlavní a nejluxusnější značka. Znovukoupený Horton Crossbow Innovations bude levnější odnož a pro TP možnost, jak si vyzkoušet některé nové a hlavně neotřelé technologie (viz. Storm RDX a Vortec RDX). Ty pokud jsou úspěšné, tak s inovacemi a lepšími doplňky zařadí TP mezi své vlajkové modely do svého vlastního TP programu. Pro méně movité zákazníky je tu pak ještě Wicked Ridge, který čerpá ze starších technologií a typů TP, takže nic nepřijde nazmar, sníží se náklady, zvýší účinnost a všichni budou spokojeni. Ať je to jak je to, je to pořád a jenom business, kde jsou peníze až na prvním místě... Proto většina malých a inovativních výrobců vyrábějící zajímavé koncepty, tak často po několika letech zavírá své brány a není schopná ustát tlak a cenu velkých výrobců, jejich reputaci, reklamu, unifikaci dílů, servisní zázemí,... Ale na druhou stranu přinesou konkurenci, posunou laťku výkonů výš a často nabídnou dané technologie licenčně dál. Ať už jsou to zmiňovaní SCM, díky kterým vznikla další zajímavá kuše STS 480 nebo třeba rusko-německý Armcross s kuší Leopro (také bude článek), díky kterému máme dnes systém reverzních kuší u většiny zavedených výrobců (Barnett, Horton, TP, Scorpyd,...).
Myslím, že zavedení výrobci se snaží držet svůj směr a svůj styl. A vzhledem k tomu, že jim vše funguje, lidé jsou spokojení, značku kupují a jsou v tom nemalé peníze, jde spíše o evoluce než revoluce.
Riziko a ztráty způsobené jakoukoliv významnější změnou, kterou by zákazníci nemuseli akceptovat je příliš velké. Je to stejné jako u produktů, které samy tvoří trade mark, ať už je to láhev od Coca Coly nebo profil Porsche 911... Sám vidíš, jak postupují výrobci jako je Ten Point. TP je hlavní a nejluxusnější značka. Znovukoupený Horton Crossbow Innovations bude levnější odnož a pro TP možnost, jak si vyzkoušet některé nové a hlavně neotřelé technologie (viz. Storm RDX a Vortec RDX). Ty pokud jsou úspěšné, tak s inovacemi a lepšími doplňky zařadí TP mezi své vlajkové modely do svého vlastního TP programu. Pro méně movité zákazníky je tu pak ještě Wicked Ridge, který čerpá ze starších technologií a typů TP, takže nic nepřijde nazmar, sníží se náklady, zvýší účinnost a všichni budou spokojeni. Ať je to jak je to, je to pořád a jenom business, kde jsou peníze až na prvním místě... Proto většina malých a inovativních výrobců vyrábějící zajímavé koncepty, tak často po několika letech zavírá své brány a není schopná ustát tlak a cenu velkých výrobců, jejich reputaci, reklamu, unifikaci dílů, servisní zázemí,... Ale na druhou stranu přinesou konkurenci, posunou laťku výkonů výš a často nabídnou dané technologie licenčně dál. Ať už jsou to zmiňovaní SCM, díky kterým vznikla další zajímavá kuše STS 480 nebo třeba rusko-německý Armcross s kuší Leopro (také bude článek), díky kterému máme dnes systém reverzních kuší u většiny zavedených výrobců (Barnett, Horton, TP, Scorpyd,...).