11-15-2019, 03:48 PM
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11-15-2019, 03:50 PM uživatelem DanM.)
To Jeník
Myslíš ten Barnett Hyperflite 400 a 430?
Ty jsme tady řešili v lednu 2019 při novinkách z ATA 2019.
Kolem tohodle konceptu je hodně otázek. První bylo už samotné představení, kdy před i během výstavy o těchto kuších nepadla ani zmínka. Dva dny před jejím koncem je představili.
S uvedením na trh se mluvilo o polovině roku 2019. Byly oznámeny i ceny. Nic.
Někde jsem četl, že někomu použili jeho patent a teď se to řeší soudně. Možná to není dotažené vývojově, výrobně. Možná všechno dohromady. Nevím.
Nápad a koncept zajímavý. Jen mi vadí to zpracování a design detailů od Barnettu. Jestli bude probíhat výroba v Číně jako u zbytku modelů je to jen další bod dolů.
Viděl jsem jen mírně nataženou, nikoliv do plna při představení HF 400. Ramena se stahují a kladky pak vykukují mezi nimi. Nechme se překvapit na ATA 2020 v lednu.
Myslíš ten Barnett Hyperflite 400 a 430?
Ty jsme tady řešili v lednu 2019 při novinkách z ATA 2019.
Kolem tohodle konceptu je hodně otázek. První bylo už samotné představení, kdy před i během výstavy o těchto kuších nepadla ani zmínka. Dva dny před jejím koncem je představili.
S uvedením na trh se mluvilo o polovině roku 2019. Byly oznámeny i ceny. Nic.
Někde jsem četl, že někomu použili jeho patent a teď se to řeší soudně. Možná to není dotažené vývojově, výrobně. Možná všechno dohromady. Nevím.
Nápad a koncept zajímavý. Jen mi vadí to zpracování a design detailů od Barnettu. Jestli bude probíhat výroba v Číně jako u zbytku modelů je to jen další bod dolů.
Viděl jsem jen mírně nataženou, nikoliv do plna při představení HF 400. Ramena se stahují a kladky pak vykukují mezi nimi. Nechme se překvapit na ATA 2020 v lednu.