Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
špatně nasazená tětiva
#1
Dobrý den,

pro rychlejší odpověď na otázku z téma: Čínské luky, zde zakládám nové téma (doufám že správná rubrika).

Koupil jsem si luk. A jelikož jsem nováček, tak nevím, zda se stala chyba na mé straně, či je špatný luk (ramena) nebo tětiva.

Popis:
Nasadil jsem tětivu, natáhnul a pomalu zase pustil.  
Po tomto se ale tětiva vyosila, nebo lépe řečeno trochu zkroutili ramena (viz foto). Je to chyba toho luku, nebo je možné to nějak vycentrovat?

Zkoušel jsem trochu pohnout s očky na tětivě, ale nemá to vliv.

Za odpovědi předem děkuju[Obrázek: smile.png]


Přiložené soubory Miniatury
       
Odpovědět
#2
Teď jde o to, jak myslíš ,,pomalu pustil,, pomalu prostě nepustíš nic :-D
Máš ramena dobře nasazené? myslím vrchní na vrchu, spodní ve spod....
Další věc je jak moc si luk natahoval, jestli jsi ho třeba nepřepínal?
Zkusil bych luk znovu rozebrat, znovu složit. Nakroutil tětivu. Nasadit a uvidíš...
Odpovědět
#3
Nevěděl jsem jak to napsat, prostě natáhnul a zpátky (nepustil). Určitě jsem to nepřetáhnul. Už když je to v klidové pozici, tak to á trochu tendenci jít ke straně.

Ramena mám horní nahoře, dolní dole (to jsem pak taky kontroloval).

Rozebráno a složeno a stále stejné. Tětivu jsem natahoval přes nohu (dle návodů na internetu) ale to by asi nemělo mít vliv ne?

Jediné co mě napadá je nějak seřídit ramena, ale úplně nevím zda to jde. Tam jak se šroubují je ten závit v takovém kovovém polečku, které je vyndávací....
Zítra ještě udělám pár fotek :-)
Odpovědět
#4
Ono je klidně možné, že problém bude tam. Přecejen jde o china luk a jak je známo, kvalita zpracování může být trochu horší. Buď jsou ramena křivé, nebo problém bude v upevnění toho Učka na ramena. Každopádně tam by to šlo dostelovat. Povolit šroubky, zkusit jestli tam je nějaká vůle do stran, popřípadě natočit lehce na stranu a utáhnout. Nasadit tětivu a otestovat.