Zápis z Valné hromady ATL 2025

Zápis z jednání Valné hromady Asociace tradiční lukostřelby - Lukostřelec z. s.

(Ne 5. 10. 2025, 9.30 - 13.45, Truskovice - hospoda)

 

Z řádných členů přítomni:

S. Rataj (člen Rady, předseda), Z. Ruda (člen Rady), P. Záhorka (člen Rady), K. Záhorková (členka RK), H. Vencovský (člen RK), A. Sobotka, A. Ratajová, P. Holub, J. Turek, P. Vlček, K. Šestáková, F. Fencl, T. Uhlík, J. Dudycha, T. Pollak

 

Z řádných členů omluveni: P. Bumba, J. Holub (hlas delegován na S. Rataje), P. Čížek (hlas delegován na F. Fencla)

 

Hosté: K. Holubová (hosté nezasahovali do průběhu jednání)

 

…………………………………………………………………………………………………………

 

Legenda: číselné vyjádření výsledků hlasování za každou volbou (pro/zdržel se/proti)

  1. Zahájení
    • Přivítání účastníků předsedou spolku, vyplnění prezenční listiny, poděkování za účast a za pomoc s oslavným turnajem
  2. Volba předsedajícího a zapisovatele VH
    • jednohlasně (17/0/0) byli předsedajícím zvolení S. Rataj a zapisovatelem T. Pollak
  3. Ověření usnášeníschopnosti VH
    • Aktuálně máme po rezignaci A. Schulze a J. Schulzové 18 řádných členů
    • Příspěvky mají zaplacené všichni kromě P. Bumby
    • Přítomno je 15 řádných členů z celkového počtu 18, dva hlasy jsou delegované, hlasujeme tedy celkem 17 hlasy,  VH je tedy usnášeníschopná
  4. Schválení programu VH
    • Program přečten předsedajícím předsedou a schválen všemi hlasy (17/0/0)
  5. Zpráva o činnosti za sezónu 2024/25
    • Bilance turnajů - celkem se uskutečnilo 13 turnajů, 11 pro dospělé a 2 dětské, k tomu jeden "skoro ligový" v Brlohu, kterému by také zařazení do LL do budoucna slušelo
    • Přílohou zápisu je statistika turnajů A. Sobotky, ze které vyplývá pokles počtu účastníků v jednotlivých věkových kategoriích i kategoriích luků
    • Povedlo se opětovně začlenit Skalanské vejce jako turnaj LL, turnaj splnil úroveň ATL, jako pořadatelé se nově angažovala dvojice M.Žeravová / O.Žáková
    • Letos nevyšel turnaj Letní Havran pořádaný poslední dva roky horažďovickým LK RAVEN, a to z důvodu nedostatečných pořadatelských kapacit
    • Propagace ATL v rámci FB - první půlrok slabší, druhá půlka roku aktivnější (fotky z turnajů + pozvánky k turnajům či avízo k přihlašování), většina FB se zrcadlila na Instagramovém účtu, chyběla větší provázanost s webem ATL
    • LL v uplynulé sezoně - celkem 106 střelců, z toho 84 má 3 a více zápisů
    • Máme málo dětí a ještě méně dorostu - bylo by dobré podchytit i tyto kategorie. Často děti i dorost střílí, ale ne v rámci LL
    • Poděkování:
      • Johance Schulzové za vedení agendy placení členských příspěvků a aktualizace stavu členské základny.
      • Janu Holubovi za správu kalendáře akcí, komunikaci s pořadateli a podávání podnětů Radě s návrhy na schvalování nových turnajů a změn v Kalendáři akcí
      • Petru Záhorkovi za vedení agendy účetnictví ATL a vystavování faktur
      • Aleši Sobotkovi za zpracovávání výsledků ligových turnajů a vedení správy ligové tabulky
      • Petru Vlčkovi za vedení agendy spojené s fungováním webové stránky ATL a prováděním změn podle pokynů Rady ATL
      • Zdeňku Rudovi za koordinaci kontroly turnajů LL a zajištění pověřených zástupců ATL na každém ligovém turnaji (který provede kontrolu turnaje a vyplní kontrolní list)
  6. Zpráva Revizní komise
    • k 1. 10. 2025 je na účtu spolku cca 112.661, 22 Kč, v pokladně spolku pak 2792, - Kč
    • padl dotaz, zda spolek disponuje nějakým hmotným majetkem - víme pouze o medailích, které bude třeba si vyžádat od A. Schulze
    • padl dotaz na správce pokladny - tím je P. Záhorka
    • předseda spolku informuje o přijetí částky 4300,- Kč, která byla spolku omylem zaslána na jeho bankovní účet cizí fyzickou osobou, platba již byla v plné výši vrácena a bylo vysvětleno, že šlo o nedorozumění (situace vyřešena)
    • poznámka H. Vencovského, aby platby od pořadatelů turnajů za pojištění měly příznak, ideálně do sdělení příjemci napsat, jaký klub a za který konkrétní turnaj platí
  7. Stav členské základny a volba řádných členů
    • Celkem 18 řádných členů, celkově včetně přidružených 124 členů
    • Do jednání VH, ani během jejího konání nebyla vznesena žádná nová žádost o řádné členství, dva členové se řádného členství vzdali (A. Schulz, J. Schulzová)
  8. Volba členů Rady
    • Stávajícím členům Rady Janu Holubovi, Zdeňku Rudovi, Aloisi Schulzovi a Petru Záhorkovi končí mandát, mandát S. Rataje zůstává v platnosti (zvolen na loňské VH)
    • Předseda poděkoval všem 4 za jejich působení a podíl na činnosti ATL
    • Předsedou byla řádným členům odeslána e-mailová výzva, aby se zájemci hlásili v předstihu a svou žádost o členství v Radě podepřeli stručnou argumentací
    • Přihlásili se (za jménem uchazeče o členství v Radě je citován text jeho e-mailové přihlášky):
      • Zdeněk Ruda
        • Ahoj všem, na valné hromadě bych rád opět kandidoval do rady ATL  a pokračoval v nastoleném směru práce v naší organizaci
      • Petr Záhorka
        • Ahoj kamarádi, stejně jako Mlčoch se i já budu ucházet o radního ATL. Rád budu pracovat pro náš spolek jako doposud.
      • Aleš Sobotka
        • Po zralé úvaze bych se rád zapojil do činnosti Rady ATL. Ve směřování ATL nemám žádné revoluční myšlenky, ale dění kolem ATL mi není lhostejné. Již několik let jsem jeden z administrátorů webových stránek kde se věnuji převážně uživatelským účtům, blokace spamů a potřebám uživatelů. Rovněž se v ATL věnuji výsledkům lukostřelecké ligy.
      • Petr Holub
        • Ahoj přátelé lukostřelci, po opravdu dlouhé úvaze jsem se rozhodl rozšířit nabídku kandidátů o sebe. Už jenom pro tu možnost volby. Nemohu nabídnout moc historických zkušeností, stále se vnímám v rámci ATL jako nováček, ale nabízím ochotu a komunikaci. Profesně se několik desetiletí živím pomocí s pojmenováváním problémů a překážek v chodu organizací i týmů, nalézáním řešení a jejich uváděním do života. Jsem zvyklý dosáhnout výsledku ke spokojenosti klientů a neopouštím rozdělanou práci. S většinou z vás jsem byl v průběhu roku v kontaktu, řešili jsme drobné provozní záležitosti a snad je vždy dotáhli do konce. Účast na turnajích mám druhým rokem stoprocentní, takže se mohu zapojit na místě a poskytnout i zpětnou vazbu. Každý rok nejméně dva turnaje pomáhám stavět, snad se mi příští rok opět povede získat prostory i pro vlastní turnaj. Naštěstí se mohu spolehnout i na oporu rodiny. Budu opravdu rád, pokud se dostaneme v příštím roce k hlubším diskuzím o budoucnosti ATL a o tom, jak se všichni můžeme zapojit víc. Protože co neroste, odumírá ..
    • Nikdo další z přítomných řádných členů na místě nevyjádřil vůli a zájem se ucházet o členství v Radě ATL, na 4 pozice v Radě jsou tedy 4 kandidáti
    • Proběhlo hlasování o formě volby, jednohlasně přijat návrh předsedy, aby volba členů Rady probíhala veřejně a o každém kandidátovi se hlasovalo zvlášť (17/0/0)
    • Proběhla veřejná volba, s následujícími výsledky:
      • Z. Ruda zvolen většinou hlasů (16/1/0)
      • P. Záhorka zvolen většinou hlasů (16/1/0)
      • A. Sobotka zvolen většinou hlasů (16/1/0)
      • P. Holub zvolen většinou hlasů (16/1/0)
  9. Volba členů Revizní komise
    • Mandát končí současným dvěma členům RK, tedy K. Záhorkové a H. Vencovskému, oba jmenovaní souhlasí s tím, aby v případě zvolení v práci pro RK pokračovali i v dalším období
    • Zájem o členství v komisi projevil T. Uhlík, odkazuje se na svou profesní minulost (auditorské zkušenosti)
    • Proběhlo hlasování o formě volby, jednohlasně přijat návrh předsedy, aby volba členů komise probíhala veřejně a o každém kandidátovi se hlasovalo zvlášť (17/0/0)
    • Proběhla veřejná volba, s následujícími výsledky:
      • H. Vencovský zvolen většinou hlasů (16/1/0)
      • K. Záhorková zvolen většinou hlasů (16/1/0)
      • T. Uhlík zvolen většinou hlasů (16/1/0)
  10. Termín, místo a forma Oslavného turnaje pro další období
    • V předchozích letech byl oslavný turnaj v režii manželů Schulzových, za což jim patří velký dík, odvedli obrovský kus práce - nejen vlastním pořádáním turnaje, ale i tím, že z tohoto oslavného zábavného turnaje udělali novou tradici
    • Poslední dva ročníky se staly tak trochu příznačně v duchu "Lukostřelci sobě" kolektivním dílem, loňský ročník byl v režii Petra Záhorky se zapojením dalších pořadatelů coby výpomoc s disciplínami, letošní byl už zcela pod patronací ATL s tím, že se na něm realizačně podílela celá řada lidí (byť s ohledem na místo konání měli Záhorkovi na zajištění turnaje opět lví podíl, za což jim patří velké poděkování)
    • Předseda vyjádřil snahu o ukotvení termínu oslavného turnaje v pevném termínu a ideálně i na stálé lokalitě, dále vznesl otázku možnosti dotování turnaje z prostředků ATL, které v současnosti účelně nevyužíváme a leží nám na účtu, na téma proběhla rozsáhlá diskuse s následujícími závěry:
      • při současném účastnickém poplatku musí mít turnaj min. cca 80 účastníků, aby nebyl ztrátový
      • při současných každoročních příjmech z členských poplatků si můžeme dovolit turnaj dotovat cca 10 tis. Kč, aby to bylo dlouhodobě udržitelné (za předpokladu, že nebudou jiné významnější výdaje)
      • diskutovalo se i nad uchopením celého víkendu - tedy zda udělat pouze sobotní turnaj, nebo i nedělní ligový a v případě, že by tento nebyl, zda-li je vhodné tam umístit jednání VH, když už jsou lidé v místě, nad řešením nepanuje jednoznačná shoda i proto, že je zřejmé, že zásadní roli bude hrát volba termínu a místa turnaje
      • na základě dosavadních zkušeností shoda na tom, že areál s ubytováním zřejmě seženeme, ale problémem budou navazující pozemky využitelné k instalaci turnajové trati
      • co sháníme? - ubytovací kapacitu min. pro 40 lidí v min. komfortu “nevytápěná chatka”, dále velká společenská místnost s kapacitou pro všechny účastníky a kuchyň schopna dodavatelsky uvařit opět pro všechny účastníky, okolní pozemky s prostorovou kapacitou pro min. 14 disciplín (ideálně včetně dálkových ligových disciplín, aby mohl být nedělní turnaj)
      • preferovaným termínem je první víkend v říjnu, nebude-li zbytí, můžeme posouvat dále do října
      • všichni řádní členové se pokusí do konce r. 2025 vygenerovat nějakou možnost (porozhlédnou se ve svém okolí apod.) a závěr sdělí e-mailem předsedovi, během ledna 2026 pak proběhne moderovaná diskuse na fóru pro řádné členy a následně Rada projedná možnosti a rozhodne o pořadateli a souvisejících okolnostech
  11. Termín a místo konání VH pro další období
    • Snahou je mít do budoucna pevný termín VH, anebo znát termín VH přinejmenším od jara, nikoliv jej stanovovat na poslední chvíli
    • Poslední dva roky je VH druhý den (v neděli) po oslavném turnaji, tento model má svá pro i proti a stejně tak své zastánce i odpůrce, během diskuse zjištěno, že cca polovina řádných členů se formě VH přizpůsobí
    • Pro spojení s oslavným turnajem hovoří skutečnost, že se tím nezabije další víkend, ušetří se cestování (náklady časové i finanční), je pravděpodobná účast i přidružených členů, kteří na turnaj přijedou
    • Pro samostatnou VH hovoří větší klid na jednání, možnost určitého "doprovodného programu" (viz. VH na Šumavě u Sobotků)
    • V souvislosti se závěry diskuse nad oslavným turnajem přijato rozhodnutí, že osud a termín nejbližší VH budeme řešit současně s organizací oslavného turnaje, tedy  v lednu 2026
    • Shoda byla i nad tím, že případně nemusí být druhý den po oslavném turnaji, ale druhý den po jakémkoli jiném turnaji LL, kde mají účastníci rozumnou možnost přespávat do neděle
    • Další řádná VH musí proběhnout nejpozději 14. měsíce od této, tedy 5. prosince 2026
  12. Vyhodnocení plnění úkolů z předchozího období + diskuse nad případnými změnami či hlasování o změnách
    • Aktualizací informací na stránkách lukostrelec.cz byli VH pověřeni P. Holub a S. Rataj - úkol je průběžně plněn, i nadále bude aktualizace informací na stránkách úkolem P. Holuba, přičemž S. Rataj s ním na tomto úkolu bude spolupracovat a informovat jej o změnách v ATL
      • Průběžně plněno, udržováno aktuální, děkujeme
    • Podnět T. Uhlíka ke konzumaci alkoholu během turnajů - P. Záhorka si vzal za úkol shrnout doporučení VH z roku 2019 a upozornit pořadatele turnajů písemně na tuto skutečnost - problematika konzultována s pořadateli jednotlivých turnajů verbálně, závěrem sezony rozeslán ještě e-mail s doporučením
    • VH projednala návrh O. Haidlmaiera na pořádání mistrovského turnaje, vzala nápad na vědomí a pověřila S. Rataje,a by požádal O. Haidlmaiera o konkrétnější návrh - jednání proběhlo se závěrem, že O. H. končí ve vedení pořadatelského klubu a případná realizace jakékoliv akce je na jeho nástupci ve vedení klubu, akce tedy zatím zřejmě realizována nebude, pakliže téma nezvedne někdo jiný.
    • Propagace spolku - T. Pollak navrhl, že se ujme propagace tradiční lukostřelby a ATL přes sociální síť Facebook. František Fencl přidal svou nabídku vést Instagramový profil - průběžně plněno, nabyde na intenzitě, vedena diskuse o obsahu FB příspěvků, T. Pollak hodlá přidávat příspěvky o jednotlivých klubech zhruba 1x za 2 - 3 měsíce, shoda nad tím, aby turnaje ATL byly na FB prezentovány jako “akce”, P. Vlček dá vždy Tomovi echo, že je znám termín spuštění přihlašování na webu, F. Fencl bude dále přebírat obsah z FB na Instagram.účet
    • VH pověřila Petra Holuba do 15.10. 2024 doplnit do kontaktů agendy řádných členů a kontakty na ně - splněno
    • VH pověřila Hynka Vencovského a Tomáše Uhlíka vytvořením prováděcího pokynu pro zpřesnění pravidel pro přijímání nových řádných členů
      • na jednání VH 2025 přednesl H.Vencovský společný návrh, který navrhuje nezavádět změny do Stanov, ale vytvářet „prováděcí předpisy“, kterými by se stanovily konkrétní postupy v jednotlivých oblastech činnosti ATL. Konkrétní návrh prováděcího předpisu pro přijímání řádných členů byl potom v tom znění, že žadatel bude o řádné členství žádat písemně v nějakém minimálním předstihu před konáním VH, na VH proběhne hlasování o jeho přijetí a v případě přijetí bude mít hlasovací práva až na další VH.
      • po krátké diskusi P. Záhorka přednesl upřesňující návrh, aby zájemci o řádné členství podávali přihlášku e-mailem se zdůvodněním svého zájmu min. 7 kalendářních dní před jednáním VH k rukám Rady ATL, ta následně zveřejní přihlášku ve fóru (sekce pro řádné členy) a rozešle také všechny přihlášky hromadnou e-mailovou korespondencí pro řádné členy v předstihu před konáním VH, aby členové věděli, kdo se o členství uchází a měli čas si nominace promyslet. Současně s uvedeným návrhem bylo hlasováno o tom, že po přijetí řádným členem získává dotčený člen právo hlasovat od následujícího bodu jednání VH po ukončení bodu „přijímání (všech) řádných členů“, aby jeho fyzická přítomnost na VH měla smysl. Nově přijatý člen tak nemá možnost hlasovat o přijetí dalších řádných členů, o kterých se bude rozhodovat na téže VH, ale ve všech dalších bodech programu VH již může plně uplatnit své nově nabyté právo řádného člena. O obou návrzích hlasováno současně, návrhy přijaty většinou hlasů (16/1/0) - znění přijatých návrhů zpracuje H. Vencovský do prováděcího dokumentu, který bude viset na webu v sekci týkající se členství (do konce listopadu 2025)
    • Ostatní průběžné úkoly, které jsou nezbytné pro chod ATL:
      • Johanka Schulzová si ze své stávající agendy ponechá kontrolu a vedení přehledu o placení členských příspěvků a aktuálního stavu členské základny.
        • v uplynulém období splněno, agendu však bude nutné předat jinému řádnému členovi, neboť J. Schulzová se vzdala řádného členství a bylo by vhodné tuto agendu převést na jiného řádného člena. Ochotu projevila K.Záhorková, která ale v nejbližší době bude vytížena jinými povinnostmi. Své služby tedy nabídla A. Ratajová, kterou Rada ATL správou členské základny pověří.
      • Jan Holub bude vést a koordinovat kalendáře akcí, komunikovat s pořadateli a podávat Radě návrhy na schvalování nových turnajů a změn v kalendáři akcí – splněno, pokračování této kompetence projedná Rada ATL s J.Holubem, který není na VH přítomen
      • P. Záhorka dále povede agendu účetnictví ATL a vystavování faktur - plněno průběžně, během jednání VH se nechal P. Záhorka slyšet, že by agendu účetnictví rád předal, zatím však není komu, situaci bude dále řešit Rada ATL. Prozatím zůstává v kompetenci P.Záhorky, P.Holub slíbil prověřit možnost převzetí ze strany profesní účetní blízké ATL.
      • A. Sobotka bude dále zpracovávat výsledky ligových turnajů a vést ligovou tabulku výsledků. Dále bude kontrolovat a odstraňovat nežádoucí jevy ve fóru ATL - plněno průběžně a velmi dobře, zůstává v platnosti
      • Petr Vlček bude mít i nadále na starost agendu spojenou s fungováním webové stránky ATL a prováděním změn podle pokynů Rady ATL - plněno průběžně a velmi dobře, zůstává v platnosti
      • Zdeněk Ruda bude koordinovat kontroly turnajů LL a zajišťovat, že na každém turnaji LL bude vždy pověřený zástupce ATL, který provede kontrolu turnaje a vyplní kontrolní list - plněno průběžně, výjimkou byl dětský turnaj DDM J. Hradec, který sice proběhl bezproblémově, ale “náš” člověk tam chyběl, zůstává v platnosti
  13. Výpomoc s pořádáním turnajů
    • Jsou lidé, kteří poměrně pravidelně pomáhají s realizací i "cizích" turnajů - Sobotkovi, Balcerovi, Holubovi a další - bylo by dobré, kdybychom zavedli něco jako "databázi dobrovolníků" nebo obecně nějaký kanál, kde by mohl potenciální pořadatel poslat SOS už ve fázi, kdy zvažuje, jestli bude v jeho silách turnaj vůbec uskutečnit.
    • Z diskuse vyplynulo, že by to bylo dobré, v první fázi je doporučeno využít za tímto účelem diskusní fórum na Lukostřelci, už takto využili např. Záhorkovi, kteří vyslali prosbu o pomoc se stavěním výměnou za startovné na turnaji a přihlásil se jim dostatečný počet dobrovolníků.
    • Na uvedenou možnost upozorníme i v pokynech pro pořadatele
  14. Náměty na rozšíření webu a obecně k propagaci
    • Výsledky turnajů umisťovat přímo do Kalendáře do lišty vedle propozic a přihlášek, technicky by to mělo být možné - pověřen P. Vlček coby správce webu
    • Udělat něco jako galerii vítězů a rekordy LL - vystavět zpětně od začátku LL "galerii", kde budou první tři v každé kategorii včetně bodů, držet rovněž historické rekordy - vzala si na starosti A. Ratajová, ale bez termínu splnění, čistě dobrovolnicky
    • ve všech médiích (www, FB, ING) více prezentovat zajímavosti o naší lukostřelbě, např. o typech luků apod.
    • udělat krátký klip o ATL - T. Pollak zkusí něco připravit a pošle k posouzení Radě (bez termínu)
    • pokusíme se na některý z turnajů pozvat někoho z ČRo (např. p. Milota z Mouřence), aby udělal reportáž - T. Pollak se domluví se Z. Rudou, který již s p. Milotou jednal (bez termínu)
    • padla otázka na dodavatele tradičních luků poté, co skončil p. Koliha a p. Kýzl má omezené výrobní kapacity - zatím bez nápadu, T. Pollak vznese dotaz do lukostřeleckého pléna přes FB a uvidíme
    • V souvislosti s předchozím bodem by opět stálo za to vytvořit aktualizovaný odkaz na výrobce a prodejce TL / PL, byť z takových odkazů nebude ATL mít žádný příjem, ale jde o podporu veřejnosti i členů, kteří mnohdy neví, kde si odpovídající vybavení pořídit – tak aby bylo možné je vhodně nasměrovat.
  15. Ostatní body
    • proběhlo hlasování o dvou bodech z minulé VH (1/ zánik řádného členství v důsledku neplacení čl.poplatků nebude řešeno ve stanovách, ale bude obsahem vnitřního prováděcího dokumentu, který zpracuje H. Vencovský do konce ledna 2026, 2/ nedojde ke změně v počtu členů RK) - přijato jednomyslně (17/0/0)
    • je třeba datovou schránkou podat žádost o změnu ve spolkovém rejstříku (změny ve složení Rady a RK) - provede K. Záhorková v součinnosti se S. Ratajem  - termín: bez zbytečného odkladu hned po zveřejnění zápisu z letošní VH
    • přístup do datové schránky má P. Záhorka kvůli daňovému přiznání. Zrevidovat, kdo další má / měl by mít přístup do DS
    • P. Holub se nabídl, že vytvoří nový systém přihlašování na turnaje ATL, který by řešit současné nešvary - VH s tím souhlasila (do konce kalendářního roku nabídne k testování)
    • diskuse nad motivací stát se členem ATL a střílet LL - nápady jako dvojí ceny startovného, přednostní právo přihlašování - žádný oficiální závěr nepřijat, protože dvojí ceny jsou zasahováním do autonomie pořadatelů, stejně tak přednostní právo pro členy ATL nebo pořadatele dalších turnajů. Přednostní přihlašování by nicméně mohlo i některým pořadatelům vyhovovat, pokud by bylo technicky možné a nebylo by povinné.
    • pořadatelé turnajů by měli znát alespoň rámcově podmínky pojištění - k pokynům pro pořadatele přidat výčet základních bodů, které jsou pojištěním kryty - P. Holub
    • je zapotřebí si vyžádat dokumentaci ke spolku, medaile, smlouvu k pojištění aj. od A. a J. Schulzových - vyžádá si S. Rataj a převezme na nejbližší společné akci (11.10. Údolí sviní)
    • prodiskutovány návrhy F. Fencla, aby byla pořadatelům LL turnajů dána doporučení na zvýšení min. počtu šípů na 15 a střílení po dvojicích u těch disciplín, kde je to technicky možné (a bezpečné) a kde se tvoří špunty na trati, podobně tak aby byly např. dálkové disciplíny (T50, KÚ) počítány až pod odstřílení všech a nezdržoval se tak provoz na trati – nebude jako povinné, ale bude do pravidel disciplín dáno jako doporučení. Zejména s důrazem na to, že u obou zmíněných disciplín se pro šípy chodí až po odstřílení celé skupiny.
  16. Kalendář akcí 2025/26, které už jsou známy:
    • 11. 10. 2025 - Údolí sviní
    • 2. 5. 2026 - Jarních 7 modřínů
    • 8. - 9. 5. 2026 - Lukohrátky
    • 20.6. 2026 - Pod Lipicí
    • 20.6. 2026 - Habří - kolizi obou tradičních jihočeských turnajů se pokusí vyřešit pořadatelé, zatím se do kalendáře dávat nebude
    • 27. 6. 2026 - Údolí sviní
    • Letní Havran (v první půli července, termín bude upřesněn 01/2026)
    • 29.8. 2026 Zlatý šíp Rejvíz
    • 5.9. 2026 - Podzimních 7 modřínů
    • 19.9. 2026 -  Genius Loci
    • 3.10. 2026 Oslavný turnaj ATL

 

Zapsal: T. Pollak

Revidoval: S. Rataj

(E-mailová revize řádnými členy proběhla 13. – 14. 10 2026)

 

Přílohy:

1/ zpráva Revizní komise (H. Vencovský)

2/ statistika turnajů ATL (A. Sobotka)